Contest following

Make the Fabric Your Own

vrijdag 3 april 2015

Waldgetier - Grinskindle / Kunterbunt Design


Igelpunkte

De borduurserie van Grinskindle 'Waldgetier' is inmiddels al enkele weken online en te bestellen bij Sonja van Kunterbunt Design en ik heb tot nu toe verzuimd om mijn voorbeelden te laten zien.

Bij deze serie is ook een stof te krijgen van Lillestoff. Igelpunkte heet deze stof en is bij Lillestoff verkrijgbaar. Van deze stof heb ik ook gebruik gemaakt zoals je in de voorbeelden kunt zien.

Voor Donna heb ik het volgende gemaakt:






Een Lore topje (patroon Farbenmix) van de Lillestoff en een Lore broek van een soepelvallend katoentje uit mijn voorraadkast. De broekrok is dit seizoen helemaal hot en hip en zit ook nog enorm lekker. De broek heeft op de kontzak een borduurtje van een egel uit de borduurserie 'Waldgetiere'.






Nog een Loretopje van een restant tricot uit mijn voorraadkast met op dit topje de boom en de eekhoorn uit de serie 'Waldgetiere'.




En toen was er nog een ienie mini stukje 'Igelpunkte' Lillestoff over en die heb ik gebruikt om een Jolly rok te maken. Het patroon van de Jolly rok komt van Farbenmix. 


Waldgetier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten