Contest following

Make the Fabric Your Own

woensdag 3 december 2014

De Adventskalender van Farbenmix - dag 3

Dag 3 en we gaan verder met de delen die ik al heb geknipt en verstevigd. 

Bij het knippen van de ietwat stevige stoffen, kwam ik erachter dat mijn stofschaar nodig toe is aan een slijpbeurt. Oef, wat was dat lastig om door de stof heen te komen. 

Zakdeel op het hoofddeel vastzetten en de 8-hoek stikken met een kleine steek. Daarna inknippen en omvouwen naar de verkeerde kant. Nu de opening netjes 2 x doorstikken.

Ik heb de delen afgewerkt met de lockmachine omdat de goudkleurige stof (gekregen stofje) nogal rafelt. En aangezien ik toch al zwart garen in de lockmachine had zitten, dan ook maar de zwarte stof afwerken. De zwarte uitvoering van de tas is moeilijk te fotograferen. Het is een zwarte, iets rekbare jeansstof. Een ideaal basisstuk, die ik vermoedelijk kwijt raak aan mijn dochter. Die wil al tijden een eigen tas om mee te nemen naar school. We zullen wel zien.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen