Contest following

Make the Fabric Your Own

woensdag 3 december 2014

De Adventskalender van Farbenmix - dag 2

Uiteraard begon ik met een lichte achterstand. Het is nu dag 3 en ik ben bezig met dagen 1 en 2, maar gelukkig zijn het kleine brokjes werk. Dat moet me toch lukken dit keer. 

Ik zeg altijd dat ik beter presteer onder druk. Niet altijd leuk voor mijn omgeving, maar eigenlijk doe ik niet anders. Alleen de planning van de vakantie gaat tegenwoordig beter.

Dag 2 betekent de 8-hoek tweemaal knippen van versteviging waarvan 1 x de omtrek van de 8-hoek overtrekken op de versteviging. Twee delen van het hoofddeel knippen aan de stofvouw en 1 deel van de tasstrook knippen aan de stofvouw. Daarna de versteviging plakken op een hoofddeel en op de tasstrook.

Gelukkig ook weer gedaan. Nu dan eindelijk aan dag 3 beginnen. Ben ik weer bij.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten