Contest following

Make the Fabric Your Own

woensdag 3 december 2014

De Adventskalender van Farbenmix - dag 1

Farbenmix heeft weer een hele leuke adventskalender dit jaar. Gedurende de adventsperiode zal er iedere dag een stukje informatie komen om aan het einde van de periode een tas gemaakt te hebben. Ik heb het een beetje krom op geschreven, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.

De tas die gemaakt gaat worden heet Stoffschätzchen en de link naar de adventskalender van Farbenmix staat hier.

Nu kun je nooit genoeg tassen hebben, zeggen sommige mensen, maar ikzelf heb nauwelijks tassen. En die tassen die ik wel heb, worden steevast ingenomen door dochterlief.

Lappen stof heb ik genoeg, dus mijn voornemen is om de tas gewoon in tweevoud te maken. 

De resultaten van dag 1:

Patronen afdrukken op de printer en aan elkaar plakken en uitknippen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten