Contest following

Make the Fabric Your Own

donderdag 27 november 2014

Boek: De onmogelijke opdracht van Bakkerij Bliss

There is no such thing as a child that hates reading, just children that have not found the right book.

Deze quote is van Frank Serafini en is o zo waar. Wanneer ik het lezen leuk begon te vinden, weet ik niet precies. Maar uit verhalen van tantes, kennen ze me altijd rustig lezend. Wat ik ook wel weet is dat ik in 4 Havo al mijn boeken voor de boekenlijst al uit had. Nadeel was dat ik ze in 5 Havo weer opnieuw moest lezen, omdat ik geen uittreksels had gemaakt en niet meer alles voldoende wist om een goed cijfer te halen. Tja, het kan je mee en tegen zitten ;-)

Sinds dat ik kinderen heb en ze het heerlijk vinden om voorgelezen te worden, lees ik zelf ook weer kinderboeken. Heerlijk vind ik dat. Het boek dat ik vandaag heb uitgelezen is er een van Bakkerij Bliss van Kathryn Littlewood.

Het boek wordt direct geconfisqueerd door mijn dochter, omdat ik er zo enthousiast over ben. En ik zal er zeker over nadenken om ook de andere twee delen via de bibliotheek te gaan lezen of zelf aan te schaffen.

 
Genre: sprookjes
Doelgroep: 10+
Uitgeverij: Van Holkema & Warendorf (2014)
ISBN: 978 90 77 33031 9
 
 
Recensies over dit boek vind je op de volgende sites:
 
 
 
 
 

 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Zeker doen, de andere delen lezen. Is hier ook gedaan. Inclusief mijzelf 3 boekenwormen in huis. Niet aan te slepen.

    BeantwoordenVerwijderen