Contest following

Make the Fabric Your Own

zondag 5 oktober 2014

Onderhanden werk

Het wachten is op de foto's die ik kan maken van een Hilde (Farbenmix) shirt en een Mika 2 (Farbenmix) broek. Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om daar een mooi moment voor uit te kiezen. Maar niet getreurd... nog een weekje en dan is het herfstvakantie hier en dan is er tijd zat.

Maar ik zit natuurlijk niet stil. Heb heeeeeeeeel veel te doen. 1 november is de Sancho clubdag en ik heb me voorgenomen om mee te doen met de wedstrijd. Op de foto hieronder een eerste impressie. Het zegt nog niets, maar er moet toch een verrassingseffect in zitten. Verder heb ik beloofd om een ook een vlaggetje voor de clubdag te maken. Een klein en kort projectje, maar het moet wel worden gemaakt.

Voor Kunterbunt Design staat er weer een nieuwe borduurserie op stapel en hiervoor wil een aantal kledingstukken maken. Beide kinderen zagen een aantal leuke motieven in de serie. Hebben jullie trouwens de nieuwe site van Sonja al gezien? 

Voor de SPE van oktober via Sancho ben ik ook ingeloot en ik mag een It's a Fit patroon naaien en het patroon evalueren. Het is een blouse/jurk patroon in rekbare stof.

En verder mag ik ook weer wat proefnaaien. Allemaal leuke dingen waar een heleboel creativiteit bij komt kijken. Alleen die tijd.... Vinden jullie het ook zo snel gaan?


Clubdag wedstrijd inzending 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen