Contest following

Make the Fabric Your Own

zaterdag 14 juni 2014

El Porto (Farbenmix)

Een geslaagde shopper. Veel opbergvakken en ritsen en een heleboel werk was deze tas. Het patroon dat ik heb gebruikt is van Farbenmix en heet El Porto. Al eeuwen heb ik dit patroon in huis. Ooit al eens een poging gedaan om hem te maken, maar zonder ritsen en alles weer gewoon in de kliko gegooid. En nu dan maar weer een uitstekende poging gedaan. Tijdens het Sancho weekend, heerlijk zittend tussen andere naaiende dames met mooie verhalen en verrassende persoonlijkheden. Na 1.1/2 dag was hij af. Echt productie heb ik dus niet gedraaid dat weekend, maar het was zo gezellig. Wanneer er een nieuwe datum wordt gepland, ben ik zeker weer van de partij. Sancho bedankt !



 
Patroon: El Porto tas
Ontwerper: Studio Tantrum / Farbenmix
Stof: Stretch jeans en gebloemd katoentje van de markt
Borduurmotief: geen

6 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, ik heb hem ook gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik ben erg blij met de tas.

      Verwijderen
  2. Hier ligt het patroon ook in de kast om ooit gemaakt te worden... Jouw exemplaar is erg leuk geworden, misschien dat ik hem binnenkort toch maar eens ga maken.

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je gewoon doen. Lekker de tijd voor nemen.

      Verwijderen
  3. Die is erg mooi geworden zeg en wat een leuke stof heb je ervoor gebruikt.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stofjes van de markt. Liep er gewoon tegenaan.

      Verwijderen